תנאי שימוש

תנאי שימוש

 

אנא קראי את תנאי השימוש לפני השימוש באתר.

ברוכים הבאים לאתר של beready – יובל חלד ("החברה") ("האתר"). האתר מהווה פלטפורמה לרכישת מוצרים וערכות לשעת חירום ומוצרים נוספים שהחברה משווקת, כפי שיהיו זמינים מעת לעת באתר ("המוצרים"). בנוסף, באתר תוכלו למצוא מוצרים המתאימים לשעת חירום ומידע נוסף לטובת שיפור חוויית הקנייה ואפשרות ליצור קשר ("התכנים").

 

1.      הסכמה לתנאי השימוש

1.1.    השימוש באתר, בתכנים ובמוצרים המוצגים בו, כפוף לתנאי השימוש שלהלן ("תנאי השימוש"). כל שימוש באתר, מעיד על הסכמתך ואישורך לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות באתר . אם אינך מסכימה לתנאי השימוש, כולם או חלק מהם, אינך רשאית לעשות שימוש באתר זה לכל מטרה. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן מעת לעת את תנאי השימוש באתר.

1.2.    השימוש באתר מיועד לבגירות מעל גיל 18 בלבד. שימושך באתר מהווה אישור כי הנך לפחות בת 18 שנים. שימוש באתר ע"י משתמשות שהינן בנות 16-18, יתאפשר בכפוף לקבלת אישור הורה או אפוטרופוס לכך, והמשך השימוש ע"י משתמשות כאמור משמעותו כי אישור זה התקבל כנדרש.

1.3.    תנאי השימוש מנוסחים בלשון נקבה אך מיועדים לשני המינים כאחד.

2.      התחייבויות המשתמשים באתר

2.1.    באתר ניתן לבצע רכישת מוצרים על ידי רוכשות יחידות ופרטיות בלבד. אין לבצע באמצעות האתר רכישה סיטונאית של המוצרים ו/או מכירה לצורך הפצתם ו/או מכירתם של המוצרים.

2.2.    החברה מעוניינת להבטיח כי האתר ינוהל באופן תקין וראוי, וכי התכנים השונים בו ישרתו את המשתמשות בו בצורה מיטבית ובטוחה. לכן, הנך נדרשת שלא לבצע את הפעולות הבאות האסורות בתכלית:

2.2.1.  גלישה, סריקה או שימוש בשירותי האתר באמצעות תוכנת מחשב המיועדת לאסוף מידע או לבצע פעולות בדרך של חיקוי גולש רגיל, לרבות Bots או Crawlers;

2.2.2.  מניפולציה של כתובת ה-URL של דפים פנימיים בכדי להגיע לדפים פנימיים אליהם אין לגולשת גישה ישירה (URL Hacking);

2.2.3.  ביצוע פעולות אשר יש בהן משום עבירה על החוק, ובכלל זאת להימנע מהעלאת או פרסום תוכן אשר יש בו כדי להפר זכות יוצרים, סימן מסחר או סוד מסחרי של אחר, פרסום לשון הרע, דברי תועבה או פגיעה בפרטיותו של אחר;

2.2.4.  ביצוע פעולה בעיצוב האתר, קוד המקור, אלמנטים המופיעים באתר או תכני האתר, אשר הזכות לבצעה נתונה בלעדית, על פי חוק זכות יוצרים התשס"ח-2007, לבעל זכות היוצרים, שלא בהתאם לאמור בהסכם זה;

2.2.5.  הפרעה בכל דרך שהיא לפעילות האתר.

2.3.    החברה רשאית, על-פי שיקול דעתה הבלעדי, לחסום ו/או לבטל גישת משתמשות לאתר, ובין היתר, בקרות אחד מהמקרים הבאים: המשתמשת ביצעה מעשה או מחדל בלתי חוקי ו/או הפרה תנאי מתנאי השימוש; המשתמשת ביצעה מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בפעילות התקינה של האתר ו/או בכל צד שלישי; המשתמשת מסרה פרטים שגויים ו/או מטעים.

3.      רכישת מוצרים באתר

3.1.    האתר מאפשר לרכוש את המוצרים אשר יוצגו באתר מעת לעת. מובהר כי תמונות המוצרים המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד.

3.2.    לצורך רכישת המוצרים, תוכלי לפתוח חשבון משתמש (זו אינה חובה) ו/או להזין פרטים כגון שם מלא וכתובת דואר אלקטרוני, וכן לבחור סיסמא אישית. בעת ביצוע ההזמנה, תתבקשי להזין גם כתובת למשלוח, מספר טלפון נייד ופרטי כרטיס אשראי לביצוע ההזמנה (אם תבחר באופציית תשלום זו). לחלופין, תוכלי לבצע הזמנה ללא פתיחת חשבון משתמש באמצעות מילוי טופס הזמנה באתר ומסירת הפרטים הנדרשים בו בכל ביצוע הזמנה.

3.3.    פתיחת חשבון באתר תאפשר פונקציות שונות הפתוחות רק בפני משתמשות רשומות, לרבות מעקב אחר ההזמנות האחרונות שביצעת. בכניסות חוזרות לאתר (לאחר יצירת חשבון משתמש), על מנת לבצע רכישה באתר, תתבקשי להיכנס לחשבונך, באמצעות הזנת כתובת דואר אלקטרוני וסיסמה.

3.4.    ככל שתהיי מעוניינת לרכוש מוצרים באתר, תתבקשי ראשית כל לבחור את המוצרים המבוקשים ולהוסיפם לסל הקניות שבאתר. לא ניתן להזמין באמצעות האתר מוצרים אשר מסומנים כ"חסרים במלאי".

3.5.    ככל שברשותך קוד קופון לרכישת מוצר, יהיה עליך להזין את מספר קוד הקופון הרלוונטי במקום הייעודי בתהליך הרכישה. החברה רשאית לקבוע הוראות שונות לעניין אופי המימוש של קודי הקופון, הכול בהתאם להוראות הדין.  

3.6.    בסיום התהליך, תתבקשי לאשר את פרטי ההזמנה, לבחור אמצעי לביצוע תשלום ולמסור את הפרטים הנדרשים לשם ביצוע התשלום. מובהר כי ככל שתבחרי לשלם באמצעות כרטיס אשראי, פרטי כרטיס האשראי יימסרו על ידך ישירות באתר לנותני השירות אשר ייבצעו את הליך הסליקה ("ספק הסליקה"), ובהתאם לכך השימוש בפרטיך האישיים יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של ספק הסליקה. בנוסף, ככל שתבחרי לבצע תשלום באמצעות PayPal או כל אמצעי תשלום אחר ("אמצעי תשלום"), השימוש באפשרות זו תהא כפופה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של אמצעי התשלום כאמור.

3.7.    במעמד ההזמנה תתבצע על ידי ספק הסליקה בדיקה של כרטיס האשראי אשר את פרטיו מסרת ועם קבלת אישור ההזמנה על ידי חברת האשראי או לאחר ביצוע התשלום באמצעות אמצעי התשלום, תימסר לך הודעה על אישור ההזמנה. מובהר כי חיוב בגין עסקת רכישה כאמור תתבצע עם סיום ביצוע ההזמנה ואישורה על ידי חברת האשראי. אם פרטי האשראי שנמסרו אינם מלאים ו/או מדויקים וכן אם חברת האשראי, תסרב לכבד את כרטיס האשראי ולבצע את העסקה, תקבל הודעה מתאימה והמוצר שהוזמן לא יסופק.

3.8.    החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי. המחיר בו תחויבי במסגרת עסקת הרכישה הינו המחיר אשר יהיה בתוקף באתר במועד ביצוע ההזמנה באתר.

3.9.    ככל שהצעות לרכישת מוצר או שירות באתר יכללו הטבה או מבצע, הטבה או מבצע כאמור יהיו מוגבלים במלאי ובזמן ו/או בתנאים נוספים כפי שיפורטו באתר.

3.10.  המחירים המוצגים באתר הינם המחירים הכוללים והסופיים.

4.      אספקת המוצרים

4.1.    החברה תספק את המוצרים לכתובות משלוח תקפות בגבולות מדינת ישראל בלבד.

4.2.    החברה תספק את המוצרים שתרכשי לכתובת אספקה בישראל כפי שציינת בעת ביצוע הזמנתך. המוצר יימסר לך אישית, או לאיש קשר שתקבעי, שהוא בן שמונה עשרה (18) שנים או יותר. זכות הקניין בכל מוצר שתרכשי תעבור אליך כאשר המוצר יסופק לכתובת ההספקה שציינת בהזמנתך והתשלום עבור מוצר זה הושלם. מלבד ככל שנאמר אחרת בתנאי שימוש אלה, את/ה מקבל/ת על עצמך את כל הסיכון לאובדן, גניבה או נזק למוצרים שנרכשו משעה שסופקו לכתובת ההספקה שצוינה בהזמנתך.

4.3.    אם תסרבי לקבל, או לא תקבלי, מוצר שהזמנת, מלבד סירוב לקבל בשל נזק נראה לעין בידי המוביל, או בשל כל סיבה שפורטה במדיניות ההחזרות שלהלן, כל סיכון לאובדן, גניבה או נזק יעבור בכל זאת אליך, ומבלי להגביל כל זכויות או תרופות אחרות שלנו, אנו:

4.3.1.  נמשיך להיות זכאים לקבל את מלוא התשלום עבור המוצרים שנשלחו לכתובת האספקה שלך, לרבות עלויות המשלוח ששולמו-

4.3.2.  החברה רשאית לבצע את המשלוח בכל דרך שתמצא לנכון, ואת תישאי באחריות לכל עלויות נוספות שייגרמו בשל הסירוב לקבל או אי-קבלת המשלוח כאמור.

4.4.    אספקת המוצרים עשויה להיות כרוכה בתשלום דמי משלוח כמפורט במדיניות המשלוחים ("דמי המשלוח"). דמי המשלוח יתווספו, ככל שרלוונטי, למחיר המוצרים המצוין באתר. החברה רשאית לעדכן את דמי המשלוח מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי.

4.5.    בכפוף לדין, החברה איננה ולא תהיה אחראית לכל מעשה ו/או מחדל של ספק השילוח, לרבות איחור בביצוע האספקה.

4.6.    הנך מתבקשת לוודא את תכולת וטיב המוצר מיד עם קבלתו ולהשוות אותו הן להזמנה והן לחשבונית שמצורפת למשלוח. בכל שאלה או בירור אודות המוצר שסופק הינך מתבקשת ליצור עמנו קשר לפי הפרטים שבסעיף ‏10 בהקדם.

5.      מדיניות ביטול עסקה, החזרות והחלפות

5.1.    ביטולים והחזרות לפי חוק הגנת הצרכן. החברה פועלת בהתאם להוראות הדין החלות עליה, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 והתקנות שהותקנו מכוחו ("חוק הגנת הצרכן"). במקרה של סתירה בין הוראות הדין (לרבות חוק הגנת הצרכן) לתנאי מדיניות הביטולים שלהלן, יגברו הוראות החוק הרלוונטיות.

5.1.1.  ניתן לבטל עסקה בקשר למוצר שרכשת דרך האתר בתוך ארבעה עשר (14) ימים מתאריך אספקת המוצר, ובלבד שהמוצר יוחזר באריזתו המקורית וללא כל נזק. לא יתקבלו בקשות לביטול והחזרה לאחר תקופה של ארבעה עשר (14) ימים כאמור.

5.1.2.  אם את אדם עם מוגבלות, אזרחית ותיקה או עולה חדשה כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן, והעסקה הייתה כרוכה בשיחה עם נציג של החברה (לרבות שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית), תוכלי להגיש בקשה לביטול עסקה והחזרת המוצר בתוך ארבעה (4) חודשים מתאריך קבלת המוצר או קבלת הודעת דואר אלקטרוני על אישור ההזמנה, המאוחר מהם.

5.1.3.  הודעת ביטול עסקה תעשה באמצעות משלוח הודעה בכל אחת מהדרכים המפורטות בסעיף ‏10.

5.1.4.  בכל הודעת ביטול לפי סעיף ‏5.1.3 שלעיל, תידרשי לציין את שמך המלא, מספר ההזמנה, פרטי המוצר/ים שאת מעוניינת לבטל את רכישתו/ם ובאם את מעוניינת בקבלת החזר כספי או בזיכוי מאת החברה (ככל שלא תצייני כי את מעוניינת בזיכוי, נבצע החזר כספי).

5.1.5.  במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שהחברה מסרה לך לגביו, אספקת המוצר שלא במועד שנקבע לכך או בשל הפרה אחרת מצד החברה – תבוטל הרכישה, והתשלום ששילמת בפועל יוחזר לך בתוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול, בכפוף להחזרת המוצר לחברה כשהוא חדש ובאריזתו המקורית (כל עוד לא נעשה שימוש במוצר). במקרה זה, מוצר שנמסר לך ייאסף על ידי החברה מהכתובת בה הוא נמסר לך, וזאת בתיאום עמך.

5.1.6.  במקרה של ביטול העסקה שלא עקב הסיבות האמורות בסעיף ‏5.1.5 לעיל, תבוטל הרכישה, והתשלום ששילמת בפועל יוחזר לך, בניכוי דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם, וזאת בתוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול, בכפוף להחזרת המוצר לחברה, ככל שהעסקה בוטלה לאחר שהמוצר נמסר לך. במקרה זה, יהא עליך להחזיר לחברה את המוצר שנמסר לך, בתנאי שלא נעשה במוצר שימוש, כשהוא באריזתו המקורית וכנגד פתק החלפה מקורי או אישור הזמנה, באחת מהדרכים הבאות:

5.1.6.1.  שליחה באמצעות דואר חוזר בעזרת מדבקת תגוביינא המצורפת לכל המשלוחים.

5.1.6.2.  החזרת המוצר לאחד מסניפי החברה.

5.1.6.3.  החזרה באמצעות שליח (יש לתאם מול שירות הלקוחות של החברה).

5.1.7.  לא נאפשר ביטול עסקה במקרים שבהם על פי החוק זכות הביטול אינה חלה, ובכלל זאת:

5.1.7.1.  מוצרים שלא ניתן להחזירם על פי דין.

5.1.7.2.  תרופות ותוספי תזונה.

5.1.7.3.  טובין פסידים.

5.1.7.4.  טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה.

5.1.7.5.  מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, התשנ''ה - 1995, לרבות מפתחות ורישיונות לתוכנה שנעשה בהם שימוש כדי להפעיל תוכנת מחשב ('קוד דיגיטלי').

5.1.7.6.  טובין הניתנים להעתקה, הקלטה, שעתוק או שכפול ואשר אריזתם נפתחה או נפגמה.

5.1.7.7.  מוצר אשר מאריזתו או ממנו הוסרה המדבקה המקורית עם המספר המזהה מאת היצרן או החברה.

6.      מדיניות פרטיות

6.1.    החברה מתייחסת בכבוד לפרטיות המשתמשים בה. המידע שאת מוסרת במסגרת השימוש באתר, נאסף, מטופל ונשמר בהתאם למדיניות הפרטיות ("מדיניות הפרטיות"), המהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש. אנא קראי אותה בעיון.

6.2.    בנוסף, אנו נשתמש בכתובת הדוא"ל ומספר הטלפון שמסרת לנו לשם שליחת ניוזלטרים, עדכונים והודעות שיווקיות בנוגע למוצרינו (לרבות בשיתוף גורמים נוספים). ככל שאינך מעוניינת לקבל עדכונים והודעות כאמור, תוכלי לבקש הסרתך מרשימת תפוצה זו בכל עת באמצעות שליחת המילה "הסר מדיוורים" ל- beready892@gmail.comוכן באמצעות לחיצה על קישור ההסרה המתאים שיופיע בדיוור אשר יישלח אליך.

7.      אחריות ותיקונים

7.1.    לחלק מהמוצרים תינתן אחריות כהגדרתם בתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה) תשס''ו 2006, לתקופה שתצוין במפורש ובכתב, ככל ולא מצוין, אין למוצר אחריות.

7.2.    תעודת האחריות שצורפה לחשבונית ו/או לאריזת המוצר במועד הרכישה או על ידי היבואן היא בלבד הקובעת לגבי תקופת האחריות ותנאי האחריות.

7.3.    החברה אחראית כלפייך לפעולתו התקינה של המוצר במידה והשימוש בו נעשה בתנאים רגילים, לתקופה הנקובה (להלן-תקופת האחריות) שאורכה הוא בהתאם לסוג המוצר. עם זאת, האחריות לכל סוג מוצר לתנאיה הספציפיים הינה תלוית יצרן/יבואן ובמידה ולא מצוין במפורש אחרת בחשבונית הרכישה, אין אחריות למוצר. תקופת האחריות מתחילה ביום מסירת המוצר ללקוח. כל אחריות הינה לתיקון ו/או החלפת מוצר. האחריות למוצר שיתוקן ו/או יוחלף תמשיך ליתרת תקופת האחריות ממועד קבלת המוצר לאחר רכישתו ולא תוארך עקב תיקונו או החלפתו.

7.4.    זמן הטיפול בתיקונים הוא עד חודש.

8.      היעדר מצגים ואחריות

8.1.    השימוש שלך באתר ובתכנים המופיעים בו, והסתמכותך עליהם הם על אחריותך בלבד. השימוש באתר, בשירותים ובתכנים בו הינו שימוש כמות שהוא (AS IS) ועל בסיס זמינות (AS AVAILABLE) ולא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה ו/או מי מטעמה בגין תכונות האתר, התכנים, נכונות התכנים, שלמותם, עדכניותם ודיוקם, יכולותיו של האתר, מגבלות או התאמת האתר והתכנים לצרכיך, לרבות בגין הפסקתם (זמנית או קבועה), אי שמירה ו/או אובדן של תכנים, לרבות שנשלחו אליך, ו/או בקשר עם המוצרים אשר יסופקו לך, זמינותם, התאמתם לצרכיך ואיכותם. החברה אינה מתחייבת שהאתר ו/או השירותים יהיו זמינים ונגישים בכל עת. החברה אינה מתחייבת שהאתר לא יופרע, יהיה כסדרו או בלא הפסקות, יהיה מאובטח וללא טעויות ויהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית או מפני נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים - והכל, בחומרה, בתוכנה, בקווי ובמערכות תקשורת, אצל החברה או אצל מי מספקיה.

8.2.    החברה רשאית לסגור את האתר ולשנות מעת לעת את מבנהו, מראהו וזמינותם של המוצרים, השירותים והתכנים הניתנים בו וזאת ללא צורך להודיע לך על כך מראש. לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה בקשר לכך או בקשר לתקלות שיהיו באתר כתוצאה מביצוע שינויים אלו.

8.3.    אם חלה טעות ו/או אם נפגעת מתוכן כלשהו באתר, אנא פני אלינו ואנו נעשה מאמצים סבירים על מנת לטפל בבעיה.

8.4.    החברה רשאית לערוך שינויים במלאי המוצרים המוצג באתר, בכל עת וללא הודעה.

8.5.    מאמרים, מדריכים, מדור שאלות ותשובות ותכנים דומים המפורסמים באתר נועדו לספק מידע כללי בלבד ואין הם מהווים בשום אופן ייעוץ או המלצה. למען הסר ספק, במקרה של התנגשות בין הוראות תנאי השימוש לבין האמור בתכנים אלה, הוראות תנאי השימוש יגברו, וזאת כל עוד לא צוין במפורש אחרת.

8.6.    בכפוף לדין החל, החברה אינה אחראית לכל הפסד ו/או חסרון כיס ו/או נזק, מכל מין וסוג שהוא, שייגרם למשתמשת ו/או לכל צד שלישי אחר כתוצאה משימוש באתר, רכישת מוצר באמצעות האתר, לרבות בגין רכישה ללא הסכמת בעלי כרטיס האשראי ו/או כתוצאה מתקלה טכנית באתר.

8.7.    החברה לא תהא אחראית לכל נזק, מכל מין וסוג שהוא, ישיר ו/או עקיף, שייגרם למשתמשת ו/או למי מטעמה בעקבות מידע שאינו מדויק ו/או מעודכן ו/או חסר באתר. כל שימוש באתר או הסתמכות על תכניו תיעשה על אחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמשת.

9.      קניין רוחני

9.1.    כל המידע המופיע באתר נמצא בבעלות הבלעדית של החברה ואין לראות בתכנים ובשירותים המסופקים על ידה כמקנים רישיון כלשהו או זכויות כלשהן בקניין הרוחני של החברה או של צדדים שלישיים. אין להעתיק או לפרסם את דפי האתר ו/או לעשות בהם או במידע ובתכנים שבתוכם שימוש כלשהו, לרבות שימוש מסחרי, ללא ההסכמה המפורשת מראש ובכתב של החברה. זכויות היוצרים בכל הקשור לאתר, לרבות עיצוב האתר, סימניו המסחריים וכן כל פעולה אחרת באתר הייחודית והבלעדית להחברה, שמורים לחברה או מי מטעמה. כמו כן, אין להכניס באתר שינויים, להעתיק, להפיץ, לשדר, להציג בפומבי, לבצע בפומבי, לשכפל, לשנות, לעבד, לפרסם, למכור, להשכיר או למסור לצד שלישי, בין אם באמצעותך ובין אם באמצעות צד שלישי, כל חלק מן האתר בכל דרך או אמצעי בין אם אלקטרוניים, מכאניים, אופטיים, אמצעי צילום או הקלטה, או בכל אמצעי ודרך אחרת בלא קבלת הסכמתה של החברה, מראש ובכתב.

9.2.    החברה מכבדת את הזכויות הלגיטימיות של בעלי זכויות יוצרים וזכויות קניין רוחני אחרות, והחברה תתייחס ונגיב להודעות בנוגע להפרת זכויות כאמור שיתקבלו בכתובת: .beready892@gmail.com

10.   שירות לקוחות

לפרטים ובירורים בקשר למוצרים ו/או לאספקתם, את יכולה לפנות לשירות הלקוחות שלנו באמצעות אחת מהדרכים הבאות: (א) באמצעות דוא"ל לכתובת beready892@gmail.com; באמצעות פנייה ב-WhatsApp למספר 0542300542; (ג) באמצעות פניה טלפונית למספר 0542300542,או (ד) באמצעות מילוי טופס פנייה בכתובת https://beready-il.myshopify.com. משרדי החברה נמצאים בעיר תל אביב-יפו

11.   כללי

11.1.  המוצרים המפורסמים, רשומים או מתוארים באתר הם הזמנה כלפיך להציע לחברה לרכוש ממנה מוצרים ושירותים אלה. את תיחשבי כמי שהציעה לחברה לרכוש ממנה את המוצרים או השירותים הנזכרים בהזמנה שלך, עם העברת ההזמנה אלינו באמצעות התהליך באתר.

11.2.  אפשר שהאתר יספק קישורים ואזכורים לאתרים אחרים שהם בבעלות והפעלה של צדדים שלישיים. איננו נותנים חסות או מאמצים כל מידע, מוצרים, טובין או שירותים הנכללים או מוצעים באמצעות אתר מקושר כלשהו. אתרים של צדדים שלישיים כאמור אינם מתוחזקים, מופעלים או נשלטים על ידי החברה, ואיננו מציגים כל מצג או מתחייבים בנוגע לאתרים מקושרים אלה. את/ה נוטל/ת את האחריות הבלעדית לכל גישה ל, או שימוש באתרים של צדדים שלישיים אלה ובתוכנם.

11.3.  תנאי שימוש אלה אינם מחליפים אלא מוסיפים על כל הסכם אחר שאפשר שקיים בינך לבין החברה.

11.4.  את מאשרת ומסכימה שהמוצרים, שנרכשו או נתקבלו באמצעות האתר, כפופים לתנאים נוספים לרבות, מבלי להגביל, תנאים בנוגע לתשלום של סכומים מגיעים, מחיר רכישה, שכר ומיסים ואת מסכימה לקיים את כל התנאים הללו.

11.5.  חוסר תוקף או אי-אכיפות של הוראה כלשהי בתנאי שימוש אלה לא ישפיעו על התוקף או האכיפות של כל הוראה אחרת. במקרה שייקבע שהוראה כלשהי אינה תקפה, או אינה אכיפה או חוקית מסיבות אחרות, תנאי שימוש אלה ימשיכו, מלבד זאת, בתוקפם ויתפרשו לפי תנאיהם, כאילו ההוראה הלא תקפה או הלא חוקית אינה נכללת בהם.

11.6.  עיכוב, השמטה או מחדל של החברה לממש את זכויותיה, כוחותיה או תרופותיה לפי תנאי שימוש אלה אינם מהווים ויתור של החברה על זכויות, כוחות או תרופות אלה.

11.7.  במידה המלאה ביותר המותרת לפי הדין החל, על כל הנושאים והסוגיות בקשר לפרשנות, תוקף, קביעת המשמעות והאכיפות של תנאי שימוש אלה או כל עניין שנוגע אליהם ועל פירושם יחול הדין הישראלי כפי שהוא חל בישראל, מבלי לתת תוקף לכללי ברירת דין או מתקל דינים או להוראות שיגרמו לתחולת הדין של רשות ריבונית אחרת. הצדדים מסכימים בזאת לסמכות שיפוט ייחודית עניינית ומקומית של בתי המשפט בתל אביב, ישראל, בכל תביעה לאכיפת (או שנוגעת באופן אחר) תנאי שימוש אלה או השימוש באתר.

11.8.  אינך רשאי/ת להמחות תנאי שימוש אלה או כל זכויות או להאציל כל התחייבות לפי תנאי שימוש אלה.

11.9.  בכפוף לכל הסכם אחר שהתקשרת בו אתנו, תנאי שימוש אלה וכל הודעות או הצהרות אחרות שפורסמו באתר ממצים את מלוא ההסכם ביננו בנוגע לשימוש באתר, לרבות בתוכן. תנאי שימוש אלה גוברים על כל תקשורות והצעות, קודמות או בו-זמניות, אלקטרוניות, בכתב או בעל פה, בינך לחברה סמסונג בנוגע לאתר, לתוכן ולמוצרים.

11.10.                הודעה אשר נשלחה לכתובת הדוא"ל אשר סופקה על ידך, תחשב שהגיעה ליעדה ביום העסקים העוקב לשליחת ההודעה.

12.1

תקנון אספקה תוך 72 שעות 

  1. משלוח "תוך 72 שעות" יהיו ניתנים למזינים עד לשעה 10:00 
  2. שירות המשלוחים "אספקה תוך 72 שעות " תקף באזורים : באר שבע ועד חיפה בערים מרכזיות בלבד .(אספקה מעבר לאזורים אלה היא בגדר אספקה רגילה ועד 6 ימי עסקים)
  3. שירות המשלוחים "אספקה תוך 72 שעות פעיל בימי העסקים בלבד א'-ה' (ימי העסקים לא כוללים שישי שבת, חגים וערבי חג)
  4. הזמנות שיתקבלו ביום חמישי לפני השעה 10:00 יסופקו ביום ב'

עודכן לאחרונה: פברואר, 2024.